ASGARD KRAKÓW

Kontakt: Wojciech Skotnicki | tel. 501 733 284 | e-mail: asgard@asgard.krakow.pl

Pozycjonowanie

Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych i stron WWW z REALNYMI efektami.

Mocne Linki (Linkbuilding)

Pozyskiwanie odnośników do strony WWW lub sklepu internetowego jest jednym z kluczowych i najsilniejszych sposobów na pozycjonowanie serwisu docelowego. Pozyskujemy wartościowe i mocne linki z wielu różnych źródeł. Publikujemy artykuły sponsorowane u sprawdzonych i rzetelnych wydawców. Zapewniamy naturalną różnorodność w profilu linków. Efekty pozycjonowania poparte są wykonanymi realizacjami.

Mocne Teksty (Content Marketing)

Tworzymy wysokiej jakości artykuły tematyczne, przygotowujemy wpisy na blogi firm jak i sklepów internetowych, opisy kategorii oraz produktów. Treści pisane indywidualnie z przeznaczeniem dla ludzi - definiowanej grupy odbiorców. Uwzględniamy zarówno podejście marketingowe (skoncentrowane na sprzedaży) jak i optymalizację pod kątem wyszukiwarek (SEO) aby treści pozycjonowały się jak najlepiej. Mocne, sugestywne teksty to gwarancja sukcesu!

Mocna Optymalizacja SEO (z wykorzystaniem AI)

Optymalizacja aktualnych jak i nowych treści na stronie WWW czy w sklepie internetowym z wykorzystaniem algorytmów sztucznej inteligencji (AI/SI). Poprawiamy kluczowe opisy kategorii, opisy produktów lub usług, artykuły blogowe i tematyczne tak, aby jak najbardziej wykorzystać moc SEO oraz przyciągnąć wyszukiwarki jak Google. W efekcie tych działań SEO on-site poprawia się pozycjonowanie serwisu, zwiększa widoczność w wyszukiwarkach (long tail) oraz poprawiają pozycje określonych fraz w rankingu wyszukiwarki.

Mocne Pozycjonowanie Lokalne

Poprawa widoczności wizytówek Google Moja Firma na frazy kluczowe istotne dla biznesu - firmy działającej lokalnie lub sieci oddziałów w różnych lokalizacjach, zakładu usługowego, sklepu stacjonarnego, wypożyczalni, serwisu, zakładu wytwórczo-przemysłowego, drukarni itp.

Mocne Publikacje Prasowe

Publikujemy artykuły sponsorowane na poczytnych portalach (prasowych, tematycznych, branżowych) skierowanych do „żywego odbiorcy”. Jest to możliwość dotarcia do szerokiego grona osób. Często w parze z dużym gronem czytelników idzie także pozycjonowanie, dzięki możliwości zamieszczania w artykułach aktywnych linków do strony docelowej (także dofollow).

Pobierz aktualną ofertę i cenniki pozycjonowania (plik ZIP z plikami PDF)

Realizacje

Case Study #1
"Na ratunek"

Przebudowa strony internetowej bez uwzględnienia zasad SEO i pozycjonowania może skutkować efektem odwrotnym do zamierzonego. Nagle dzieje się coś dziwnego – jest nowa, lepsza strona, ale zmniejsza się ilość klientów. Okazuje się, że wypadła niemal całkowicie z wyszukiwarki Google. A co za tym idzie firma, będąca jej właścicielem, mocno to odczuła. Mniej klientów. Mniej zamówień. Mniej wszystkiego.

Podjęte działania związane z poprawa SEO on-site oraz wdrożenie długofalowego pozycjonowania sprawiły, że serwis zaczął odzyskiwać utraconą w Google widoczność. Klienci zaczęli odnajdywać stronę i składać zamówienia.

Wykres „Słowa kluczowe i ruch” (Semstorm) gdzie TOP10 (niebieski) i TOP20 (granatowy). Widać wyraźnie, że uruchomienie nowej wersji strony miało miejsce w wakacje 2021 roku. Po niespełna roku serwis prawie odzyskał straconą pozycję.

Istotne jest to, że właściciele dość szybko zorientowali się, że coś się dzieje złego, bo już po miesiącu rozpoczęliśmy współprace i działania SEO oraz pozycjonujące. Do końca roku 2022 planowane jest uzyskanie najlepszej sytuacji w całej dotychczasowej historii tej strony WWW…

Case Study #2
"Przełamanie stagnacji"

W przeciwieństwie do sytuacji, gdzie coś się zepsuje i trzeba naprawiać, tutaj mamy typowy przypadek sklepu internetowego, który do tej pory nie trafił na odpowiednią osobę od SEO i pozycjonowania. Mimo początkowego wzrostu (związanego w dużej mierze z zatowarowaniem sklepu), później raczej stagnacja. Dopiero ostatnie miesiące pokazują zmiany i wskazują na stabilny trend wzrostu.

Wykres „Słowa kluczowe i ruch” (Semstorm) gdzie TOP10 (niebieski) i TOP20 (granatowy). Widać ostatnie miesiące pnące się na wykresie ku górze. Po pół roku działań sklep ma najlepsza sytuację od początku istnienia. Potwierdza to także wzrastająca ilość zamówień on-line.

Kontakt: Wojciech Skotnicki | tel. 501 733 284 | e-mail: asgard@asgard.krakow.pl

Pobierz aktualną ofertę i cenniki pozycjonowania (plik ZIP z plikami PDF)

Zobacz także....